Ottu modi di travagliu di carica elettronica DC

Abstract: Test di pile di carica DC, caricatori à bordu, elettronica di putenza, ecc. ◎ Test di invechje di fusibili è relè ◎ Test di scaricamentu di batterie di putenza, batterie di piombo-acidu è celle di combustibile ◎ Test di sicurezza di mutori industriali è intelligenti di fabricazione ( cum'è camioni senza equipaggiu, robot, etc.) ◎Test di carica virtuale di energia naturale (array solare, generazione di energia eolica) ◎Test di alimentazione di u servitore, UPS d'alta tensione, alimentazione di cumunicazione ◎Test di alimentazione A/D è altri cumpunenti elettroni di putenza

carica elettronica DCCC, CV, CR, CP, CV + CC, CV + CR, CR + CC, CP + CC è altri ottu modi di travagliu, chì ponu adattà à i bisogni di teste di diverse occasioni.Frà elli, u modu CP hè spessu usatu per pruvàprova di batteriedi l'UPS, simulendu u cambiamentu di u currente quandu a tensione di a batteria decade.

U listessu pò esse usatu cum'è una simulazione caratteristica di l'input di i convertitori DC-DC è inverter.U modu CR hè spessu usatu per a prova di partenza lenta di l'alimentazione di cumunicazione, a prova di u driver LED, è a prova di circuitu in carica di u termostatu di l'automobile.U modu CV + CC pò esse appiicatu à carica batterie di simulazione, teste di carica di pile o caricatori à bordu, è limità a corrente massima tirata mentre CV funziona.U modu CR + CC hè spessu usatu in a prova di limitazione di tensione, caratteristiche di limitazione di corrente, precisione di tensione constante è precisione di corrente constante di caricatori di bordu per prevene a prutezzione di sovracorrente di caricatori di bordu.

applicazione tipica:

◎Test per pile di carica DC, caricatori di veiculi, elettronica di putenza, ecc. ◎Test d'invecchiamento per fusibili è relè ◎Test di scaricamentu per batterie d'energia, batterie di piombo-acidu è celle di combustibile ◎Fabricazione intelligente,

Test di sicurezza di i mutori industriali (cum'è camion senza equipaggiu, robot, etc.) ◎Test di carica virtuale di energia naturale (array solare, generazione di energia eolica) ◎Test di alimentazione di u servitore, UPS d'alta tensione, alimentazione di cumunicazione ◎A/D alimentazione elettrica è altre teste di cumpunenti elettronichi di putenza.

Vantaghju funziunale

1. Pannellu reversibile è schermu toccu culore

Sta serie di programmablecarichi elettroni DC(eccettu certi mudelli) sustene a funzione flip di u pannellu frontale, è hè dotatu di un grande schermu tactile di culore per furnisce à i clienti un funziunamentu simplice è veloce, aghjurnamentu in tempu reale di a visualizazione di input è u statutu di u dispusitivu, è gràfiche per fà a visualizazione più intuitiva.

2. una varietà di modi di travagliu

Sta serie di carichi elettronichi programmabili DC anu CV / CC / CR / CP modi di basa di carica stazionaria, chì ponu risponde à i requisiti di prova di diverse occasioni.

3. A vitezza di feedback loop CV hè regulable

Sta serie dicarichi elettronichi programmabili DCpò esse stabilitu à velocità di risposta di tensione veloce, media è lenta per currisponde à diverse caratteristicheforniture di energia.

Questa prestazione pò evità a riduzzione di a precisione di misurazione o fallimentu di a prova causata quandu a velocità di risposta di a carica è l'alimentazione ùn currispondenu micca, migliurà l'efficienza di a prova, è riduce u costu di l'equipaggiu, u tempu è e spese.

4. Modu di prova dinamica

Questa serie di carichi elettronichi programmabili ponu realizà un cambiamentu rapidu trà i diversi valori sottu a stessa funzione, è sustene u currente dinamicu, a tensione dinamica, a resistenza dinamica è i modi di putenza dinamica, trà i quali i modi di corrente dinamica è resistenza dinamica ponu ghjunghje à 50kHz.

Sta funzione pò esse usata per pruvà e caratteristiche dinamiche di l'alimentazione, e caratteristiche di prutezzione di a bateria, a carica di impulsu di a bateria, etc. A funzione di prova di carica dinamica furnisce modi cuntinui, pulsati è inversioni.

5. Carica fluttuazione Hyun pusitivu

Sta serie dicarichi elettronichi programmabilisustene a funzione di corrente di carica d'onda sinusoidale, chì pò esse appiicata à a prova di analisi d'impedenza di celle di carburante.

6. Funzione di scanning di cunversione di frequenza dinamica

Questa serie di carichi elettronichi DC programabili sustene a funzione di scansione di cunversione di frequenza dinamica per truvà a tensione di u peghju di u DUT per cunversione di frequenza.

L'utilizatori ponu stabilisce paràmetri editendu dui valori di corrente constante, frequenza iniziale, frequenza finale, frequenza di passi, tempu di permanenza è altri parametri.

A frequenza di campionamentu di a funzione di scansione di frequenza dinamica pò ghjunghje à 500kHz, chì pò simulà diverse cundizioni di carica è risponde à a maiò parte di i requisiti di prova.

7. Test di scaricamentu di batterie

Questa serie di carichi elettronici ponu utilizà u modu CC, CR o CP per scaricate a batteria, è ponu stabilisce è misurà accuratamente a tensione di cut-off o u tempu di scaricamentu per assicurà chì a batteria ùn serà micca dannata per una scarica eccessiva.

A cundizione di cut-off di scarica pò esse stabilita secondu a dumanda attuale.Quandu a cundizione di cut-off hè scontru, a carica smette di tirà è u timing si ferma.

Durante a prova, i paràmetri cum'è a tensione di a bateria, u tempu di scaricamentu è a capacità di scaricamentu ponu ancu esse monitorati in tempu reale.

8. Test automaticu

Questa serie di carichi elettronici pò cambià automaticamente sottu à e limitazioni di i modi CV, CR, CC è CP, è hè adattatu per pruvà i caricatori di batterie di lithium-ion per ottene una curva completa di carica VI.

U modu di prova automatica flessibile pò migliurà assai l'efficienza di u travagliu.

9. Test OCP/OPP

L'articuli di teste OCP / OPP furniti da questa serie di carichi elettronichi programmabili DC ponu esse aduprati per a verificazione di cuncepimentu di prutezzione di sovracorrente / prutezzione di sopravvivenza.U limitu hè stabilitu prima di a prova, è u risultatu di a prova hè automaticamente visualizatu dopu a prova per invià u cliente.

Pigliendu a prova OPP cum'è un esempiu, a carica furnisce una putenza di rampa crescente per pruvà se a tensione di output di u DUT in sovraccarico hè più bassu di a tensione di trigger, in modu di determinà se a funzione di prutezzione di output di u DUT funziona normalmente.

10. Funzione di modu di sequenza

Questa serie di carichi elettronici hà a funzione di u modu di sequenza Lista, chì pò simule automaticamente i cambiamenti cumplessi di a carica secondu u schedariu di sequenza editatu da l'utilizatore.

U modu di sequenza include 10 gruppi di schedari, è i paràmetri di paràmetri includenu u modu di prova (CC, CV, CR, CP, short circuit, switch), i tempi di ciculu, i passi di sequenza, u valore stabilitu unicu passu è u tempu unicu passu, etc.

Questa funzione pò pruvà e caratteristiche di output di l'alimentazione, pruvà a stabilità di l'alimentazione è simulà e cundizioni di travagliu attuali.

11. Control Master-Slave

Questa serie di carichi elettronichi programmabili DC supporta u modu maestru-slave, supporta l'usu parallelu di carichi elettronichi di a listessa specificazione di tensione, è ottene una dinamica sincrona.

In u funziunamentu attuale, avete solu bisognu di cuntrullà u maestru, è u maestru calculerà automaticamente è distribuisce u currente à altri carichi schiavi.Un maestru è più schiavi sò adattati per i bisogni di carichi più grandi è simplificanu assai i passi di l'operazione di l'utilizatori.

12. Prugrammazione esterna è monitoraghju currente / voltage

Questa serie di carichi elettronichi programmabili ponu cuntrullà a tensione di carica è u currente attraversu l'input analogicu esternu.U signale di input esternu 0 ~ 10V currisponde à a carica 0 ~ cundizione di pull-up full-scale.

A tensione di input cuntrullata da a quantità analogica esterna pò realizà a cundizione di carica di forma d'onda arbitraria, chì risponde à i bisogni di u cuntrollu industriale.

U terminale di surviglianza di u currente / voltage outputs u currente / voltage currispondente à 0 ~ scala completa cù 0 ~ 10V output analogicu, è un voltmeter esterno o oscilloscope pò esse cunnessu per monitorà u cambiamentu di currente / voltage.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore di tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi