Un travagliadore elettorale in Georgia hà licenziatu per avè strappatu u modulu di registrazione di l'elettore

L'uffiziu hè statu sottumessu à u focu da i sustenidori di Trump chì anu passatu una legislazione cumpleta chì puderia purtà à una presa di cuntrollu di a legislatura statale cuntrullata da i Republicani.
L'uffiziu elettorale in u Contea di Fulton, u Partitu Democràticu di Georgia, hà dettu u luni chì dui travagliadori sò stati licenziati per strappare i formi di iscrizzione di l'elettori, chì hè prubabile di intensificà una investigazione guidata da i Republicani in l'uffiziu, chì i critichi anu qualificatu cum'è motivatu puliticamente.
U persunale di a Cummissione Elettorale di u Contea di Fulton hè statu licenziatu u venneri perchè altri impiegati li anu vistu distrughjenu i formi di iscrizzione chì aspettavanu di esse processati prima di l'elezzioni lucali di nuvembre, u direttore di l'elezzioni di u conte Richard Barron hà dettu.
U presidente di u Cumitatu di u Contea di Fulton, Rob Pitts, hà dettu in una dichjarazione chì sia l'Avucatu di u Distrettu di u Contea è u Sicritariu di Statu Brad Ravenspeg eranu tenuti à investigà a materia.
Ma u sgiò Ravensperger hà divulgatu prima l'allegazioni di triturazione di a forma di iscrizzione è hà emessu un feroce comunicatu di stampa chì dumandava à u Dipartimentu di Ghjustizia di investigà "l'incompetenza è a malfesa" di l'agenzia."Dopu hà registratu 20 anni di scunfitta in l'alizzioni di u conte di Fulton, i Georgiani sò stanchi d'aspittà per a prossima rivelazione imbarazzante", disse.
A so dichjarazione hà solu enfatizatu l'impattu puliticu di i costi di triturazione di documenti, è hè quasi sicuru chì tali costi ùn saranu micca affettati in alcun altru uffiziu elettorale.L'ufficiali di u conte di Fulton ùn anu micca specificatu quante forme sò state strappate, ma u Signore Ravensberg hà stimatu u numeru tutale di un cuntatu cù 800 000 votanti à circa 300.
Ancu se l'allegazioni di mala conducta sò apparsu u venneri, ùn hè micca chjaru quandu a forma di registrazione hè stata distrutta.
U sgiò Ravensberg hà guadagnatu l'attenzione naziunale per avè rifiutatu a dumanda di l'ex presidente Donald J. Trump di "truvà" abbastanza voti per annullà a debule vittoria di u presidente Biden in u statu.Affruntà à u Signore Trump a prossima primavera.Primarie difficili per sustene i cuncurrenti.À u listessu tempu, l'Uffiziu Elettorale di u Fulton County hè diventatu un oggettu di rabbia trà i sustenitori di Trump, chì senza fundamentu hà dichjaratu chì a vittoria di u Signore Biden in u statu era illegale.
Certi sustenituri anu presentatu una demanda chì dumandava un'altra rivista di l'elezzioni presidenziale in u conte di Fulton, cumpresa a grande metropoli d'Atlanta, è u 73% di l'elettori sustene u Signore Biden.U votu statale in Georgia hè statu cuntatu trè volte, è ùn ci hè micca evidenza di frode.
A legislatura statale guidata da i Republicani hà appruvatu una legislazione sta primavera chì li permette di cuntrullà in modu efficace a cumissioni elettorali statali è autorizeghja a cumissioni à investigà e lagnanze fatte da i legislaturi contr'à l'agenzii elettorali lucali.U conte di Fulton hè statu rapidamente sceltu per l'investigazione, è eventualmente u cumitatu elettorale puderia esse rimpiazzatu da un capu interim chì hà ampi putenzi per surveglià u votu.
I difensori di u votu è i Democratici in tuttu u statu vedenu l'inchiesta cum'è u primu passu in a presa di cuntrollu pro-Trump di u sistema elettorale di u cuntatu, chì hè criticu per e speranze di u Partitu Democràticu in future elezzioni.
"Ùn pensu micca chì ci hè un altru statu in a liga chì hà u putere di trasfurmà l'uffiziu elettorale non partisan in un dipartimentu partigianu di l'uffiziu di u Sicritariu di Statu", u direttore di l'elezzione di u Fulton County, u Signore Barron, hà dettu à l'Atlanta Journal Constitution.
A prestazione di u cuntatu in l'elezzioni hè stata mista.Ci hè stata una longa fila in l'elezzione primaria di l'annu passatu, è l'elezzioni à livellu di u conte sò longu u sughjettu di lagnanza.Un rapportu da un ombudsman designatu da u statu hà cunclusu chì l'elezzioni ci eranu "sloppy", ma ùn hè stata trovata evidenza di "dishonesty, fraude o malfeasance deliberata".
A Cummissione Elettorale hà citatu i migliuramenti recenti, cum'è i manuali di furmazione rivisitati è i gestori di l'elezzioni di novu assuciati, cum'è evidenza chì si tratta di lagnanze.Ma cum'è e prossime elezzioni di nuvembre per u sindaco di Atlanta è u cunsigliu municipale sò visti cum'è una prova di a capacità di u cunsigliu, a divulgazione di u luni furnisce à i critichi novi munizioni.
Mary Norwood, un residente di Fulton, hà persu dui partiti cù u sindaco di Atlanta per un margine strettu è hè statu un criticu di u tribunale.Ella disse chì era in favore di investigà l'allegazioni di schiacciamentu.
"Se avete dui impiegati licenziati da l'Ufficiale di Ritornu, sicuramente attiverà investigazioni è analisi", disse."Hè vitale chì facemu questu".


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Meter d'alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi