Misuratore digitale d'alta tensione RK149-20ASeries Meter digitale d'alta tensione

[Marco] Fighjatu assai metri.In ogni casu, pensa chì HP3458A hè u megliu, ancu s'ellu hè statu introduttu più di 30 anni fà in u 1989. Qualchissia hà donatu unu à [Marco], ma hà dimustratu qualchi messagi d'errore è hà dimustratu un cumpurtamentu inestabile quandu hà cuminciatu, cusì hà bisognu di qualchì reparazione.
Sicondu [Marco], u codice d'errore indica un prublema cù u cunvertitore analogicu-digitale multi-slope, chì hè ciò chì rende u metru unicu.U metru hà 8,5 cifre, cusì a fase di cunversione nurmale ùn hà micca tagliatu.
A bona nutizia annantu à questu prublema hè chì ci furnisce una scusa per fighjà in a scatula.Ogni scheda madre in l'internu pare cum'è complicata cum'è una moderna scheda madre di PC.In questu intervallu di precisione, u circuitu hè cupartu in una reta di resistori d'altu rendiment persunalizata.
U metudu standard di cunvertisce una tensione à un numeru usa u tempu necessariu per carica è scaricate un condensatore, è u tempu necessariu rapprisenta a tensione.U metru usa parechje resistenti di pendenza pussibuli, [Marco] spiega cumu u metru usa una pendenza veloce è menu precisa per ottene una lettura approssimativa, è poi usa una pendenza lenta è precisa per raffinà i numeri più bassi.
U chip persunalizatu hà un IC è una reta di resistori persunalizati.S'ellu falla, u metru hè quasi impussibile di riparà senza andà in u centru di serviziu di a fabbrica per cumprà un novu circuit board per circa $ 3,000.U chip persunalizatu pare chì funziona bè, è rimpiazzà u comparatore chì hè cunnisciutu di fallu ùn aiuta micca.
Chì ci hè dopu ?Cumprate tutte e parte chì pudete truvà per u circuit board (circa $ 100), è poi rimpiazzà tutte e parte.Ci piace u so modu di sguassà i cumpunenti ridondanti durante u prucessu di ricustruzzione.In prima, questu paria fattibile, ma l'autocalibrazione hà fiascatu.Sembra chì l'IC persunalizatu pò esse rottu, cusì hà eventualmente rimpiazzatu tutta a scheda di cunvertitore.
Questu hà sbulicatu l'errore maiò, ma alcune misurazioni anu avutu ancu prublemi, chì pruvucarà un altru bordu per esse riparatu.U circuitu in quistione esegue a cunversione RMS nantu à i signali AC.U metru hà una varietà di metudi per misurà RMS.
Stu video hè una grande storia di detective, è amparà assai nantu à i metri d'alta risoluzione.Quandu tuttu hè normale, videremu cose strane, cum'è i cables chì facenu cum'è condensatori è fan rumorosi.
Una volta aghju travagliatu cù un ingegnere chì hà designatu a parte analogica.Ellu disse chì questu hè un sforzu enormu, è anu fattu più travagliu ch'elli s'aspittavanu.Crede chì questu hè parte di u mutivu perchè HP / Agilent / Keysight hà iniziatu, ma ùn hà mai finitu a versione di aghjurnamentu.Solu Fluke hà un DMM paragunabile, è si pò dì chì u 3458 hè sempre u megliu.Hè troppu difficiule di pruduce in massa prudutti megliu.
Qualchissia m'hà dettu chì l'AVO8 hè u megliu multimetru chì i soldi ponu cumprà.Hè scolpitu nantu à una petra, chì Mosè pigliò da a muntagna durante u trionfu.Eru ovviamente ingannatu.
Siccomu AVO8 ùn hè micca cumuni in questu latu di u stagnu, aghju trovu questu per esse una lettura interessante ... http://www.richardsradios.co.uk/avo8.html
I crave AVO 8 quandu era un adulescente, ma i so prezzi eranu fora di a mo capacità.40 anni dopu, aghju un Mk II nantu à u mo bancu.In a situazione strana induve u travagliu nantu à una radiu di valvula, sò assai felice di utilizà un metru cù u ciculu currettu.
Tutte queste sofistiche megliu nantu à altri multimetri derivanu da un malintesi di l'applicazione prevista di l'HP3458A.Ùn hè micca utilizatu per a ricerca generale di difetti, ma per a carattarizazione di semiconductor, è a so precisione in a gamma uA è uV hè veramente eccellente.A funzione di misurazione di 4 fili (vede 6 posti di ubligatoriu) è u cuntrollu HPIB sò evidenza supplementu chì hè principalmente utilizatu per caratterizà i dispositi semiconduttori.
Aghju compru un vechju 5.5 Keithley è calibratu da un amicu.In l'annu passatu, era veramente convenientu.Da i transistori di currispundenza à a misurazione di l'impedenza d'ingressu di l'amplificatori audio.
Fluke 77 pò esse un bonu strumentu generale, ma ùn hè micca u "megliu" strumentu in ogni ambiente.Qualunque sia e vostre esigenze, Fluke vende megliu: vitture?88V.Ambiente esplosivi ?Ambiente duru a prova di esplosione 87V?28 Dui.Industria generale ?87V.record di dati?287 / 289. Cuntrolla di prucessu industriale ?789.
In più di l'altri compiti chì u 77 ùn pò micca esse realizatu in tuttu, qualsiasi di questi strumenti pò gestisce qualsiasi attività chì Fluke 77 pò cumpletà, cù una precisione più alta è una larghezza di banda più larga.temperatura?Conduttività?PWM duty cycle / larghezza di impulsu?frequenza?microampere?A velocità di rotazione?True voltage RMS?Bona Furtuna.
Quandu si vende per $ 300 in Amazon, ùn pudemu mancu dì chì Fluke 77 hè una opzione di bilanciu per i dilettanti.Di sicuru, hè più prezzu di l'altri metri listati, ma questu ùn dice micca assai.(289 hè attualmente vendutu à e parti interessate per $ 570).A realità hè chì se utilizate metri per guadagnà soldi, u Fluke currettu hà da pagà rapidamente per ellu stessu.Forsi avete solu bisognu di 77 funzioni.Va bè, cumprà un 77.
A cosa hè cusì.Forsi l'utilizatori di l'affari ponu definisce strettamente i so bisogni di ogni ghjornu.Forse una cumpagnia hà mandatu i tecnichi 77s, è u supervisore teneva qualcosa di più capace (cum'è 87s cù termocoppii) per situazioni rari chì necessitanu misurazione di a temperatura.Questu pare esse una cosa sàvia per riduce u costu upfront, u risicu per u furtu o a perdita, etc., ma pudete inizià l'aghjurnamentu ogni ora chì perdi u metru.
L'hobbyisti raramente ùn anu micca esigenti strettamente definiti, nè ùn anu micca un pianu di deprezzamentu chì pò esse usatu per ammortizà i costi in parechji anni.Se avemu da cumprà dui metri, hè di solitu megliu cumprà u dirittu per a prima volta.
Pacienza, aghju finalmente trovu u mo Fluke 189 utilizatu (u predecessore di 289) in craigslist à un prezzu scontu.Sembra chì ùn hà mai lasciatu a so scatula è ùn hè micca marcatu.U mo cunsigliu à l'altri hobbyists hè di cumprà u Fluke utilizatu più putente chì pudete permette.Chì puderia ancu esse 77.
Ùn aghju mai capisce u funziunamentu internu di stu tipu d'attrezzi.Ovviamente, l'hà fattu, è era assai interessante di guardà ellu riparà qualcosa chì l'altri pudianu rinunzià.
U mo metru di trasportu di ogni ghjornu hè Fluke 8060A, chì aghju compru in 1983. Quandu u Simpson 260 hà rignatu u toolkit tecnicu, era un strumentu chì cambiava u ghjocu, è u 8060A era sempre bonu.Intornu à u 1990, aghju avutu à rinvià u mo 8060A à Fluke perchè u chip di u driver di visualizazione era rottu, ma dopu a riparazione, aghju utilizatu regularmente u 8060A.Recentemente aghju calibratu u metru da banco Keysight 34461A 6.5 cifre.Durante a misurazione di tensione temporale, a deviazione di u Fluke 8060 da u 34461A in a so larghezza di banda nominale era in 1%.Questu ùn hè micca male per un metru chì hà dangling in u kit per 30 anni da l'ultima calibrazione.
Aghju un vechju Fluke 80sumthinsumpthhinA.Circa 20 anni fà, aghju compru l'ultimu LCD di sustituzione chì Fluke avia in stock per questu!
Utilizendu u nostru situ web è servizii, accettate esplicitamente à a piazza di i nostri cookies di prestazioni, funziunalità è publicità.sapè ne di più


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi