Cumu operare veramente u tester di tensione di resistenza?

U tester di tensione di resistenza hè custituitu da un circuitu di cuntrollu di trasformazione di alta tensione (capace di aghjustà a tensione di travagliu di prova necessaria per l'output), un circuitu di cuntrollu di ispezione di corrente di fuga (capace di stabilisce u currente di alarme) è una indicazione chì indica u pannellu di strumenti (leghjite l'output). tensione è corrente di fuga immediatamente).Durante a prova di u prughjettu di u putere di cuntrollu di teste à piccula scala, quandu l'ughjettu testatu righjunghji u tempu necessariu sottu a tensione di travagliu di prova necessaria, u tester portatile di tensione di resistenza disconnect automaticamente a tensione di output;una volta chì a penetrazione accade, vale à dì, a corrente di fuga supera u currente di alarme stabilitu, è l'alarma audible è visuale continuarà à esse mandata.
operare
Prucessu di funziunamentu di u tester portatile di tensione di resistenza:

1. Quandu hè chjaru chì a tensione di uscita di u tester portatile di tensione di resistenza hè "0", Quandu a luce di prova hè "spenta", inserisci una estremità di u filu di cunnessione di prova d'alta tensione (rosu luminoso) in u currispundente (AC). o DC) a fine di l'output d'alta tensione di u tester di tensione portatile di cuntrollu di u test, è cunnetta l'altra estremità cù l'estremità d'entrata di putenza di commutazione o altri cumpunenti energizati di l'ughjettu testatu.Allora cunnette l'altru filu di prova (grisgiu neru) una estremità hè inserita in l'estremità di u dispusitivu di messa à terra di u tester portatile di resistenza di tensione è serrata strettamente, è l'altra estremità hè cunnessa cù a cunchiglia (materiale metallicu) di l'ughjettu testatu o u filu di terra. fine di a fine di l'ingressu di u putenza di commutazione (se l'ughjettu testatu hè cunnessu cù a terra o u filu di terra, a fine di u dispusitivu di messa in terra di u tester di resistenza di tensione portatile deve esse cunnessa cun ella).

2. Appughjà è mantene u buttone "run", a luci di visualizazione "deteczione" hè accesa, l'indicazione di tensione di travagliu hè u valore di tensione di u travagliu di prova attuale, è l'indicazione di corrente di fuga hè a corrente di fuga attuale di l'ughjettu pruvatu.Se l'ughjettu pruvatu hè qualificatu, l'alarma luminosa silenziu sonarà appena u tempu di prova vene, è à u stessu tempu, u tester portatile di resistenza di tensione disconnect automaticamente a tensione di output;Se l'ughjettu testatu ùn riesce à passà a prova in u tempu di prova, a luce "alarma" hè accesa, u buzzer passiu fa un sonu, è u tester portatile di tensione di resistenza disconnect automaticamente a tensione di output.Appughjà è mantene u buttone "calibrazione" per sguassà l'alarma.

3. Aduprate u terminal di u controller di filu per detectà a resistenza di tensione di travagliu (u buttone "run" nantu à u pannellu di cuntrollu, u buttone "calibrazione" ùn hè micca validu, è u buttone "on time" hè situatu à a pusizione "off".


Tempu di Postu: Dec-15-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi