U megliu prezzu RK2672DM Fornitore cinese di fiducia AC/DC Tester Hi-Pot Tensione 5KV / Tester di tensione universale di resistenza

 Tester di tensione di resistenza RK2672AM/ RK2672BM/ RK2672CM/ RK2672DM

Introduzione di u produttu
U RK2672AM Tester di tensione di resistenza di Meiruike hè u strumentu di misurazione per a forza di compressione, utilizatu principarmenti per a prova di sicurezza di fughe d'insulazione di u produttu. Pò pruvà l'indice di prestazione di sicurezza elettrica di a tensione di rottura, corrente di fuga di quale ogni tipu di l'ughjettu misuratu intuitive, precisu è veloce, è pò esse usatu per pruvà i cumpunenti è u rendiment generale cum'è una fonte di alta tensione.
Questa serie di tester secondu i seguenti standard: Standard per l'apparecchi elettrici domestici (IEC6035, GB4706.1-2001, GB4706.1-1998), Standard per lampade (IEC60598-1-1999, GB7000.1-2000), Standard per infurmazione (GB8898-2001,GB12113.GB4943-2001, IEC60065,IEC60950) è cetara.

Zona d'applicazione
Componenti: diodu, triodu, pila di siliciu d'alta tensione, ogni tipu di trasformatore elettronicu, assemblea di connettori, equipamentu elettricu d'alta tensione.
Apparecchi elettrici domestici: TV, frigorifero, climatizzatore, lavatrice, asciugatrice, coperta elettrica, caricatore, ecc.
Materiale d'insulazione: tubu termoretractable, film condensatore, tubu d'alta pressione, carta insulante, scarpi insulati, guanti isolanti di gomma, circuitu PCB etc.
Strumenti è metri: oscilloscopiu, generatore di signali, alimentazione DC, alimentazione di cambiamentu è altri tipi di macchina.
Apparecchi di illuminazione: ballast, luci stradali, luci di scena, lampade portatili è altri tipi di lampade.
Apparecchi di riscaldamentu elettricu: trapanu elettricu, trapanu di pistola, tagliatrice, trituratrice, saldatrice elettrica, ecc.
Filu è cable: cable d'alta tensione, cable otticu, cable elettricu, cable di gomma silicone, etc.

E caratteristiche di rendiment

Tester universale di tensione AC/DC 5kV.
A tensione di output regulata da u regulatore, chì hà alta affidabilità è alta durabilità.
Utilizendu u LED di alta luminosità digitale chì mostra u tempu di prova, a tensione, u currente, pò affissà u valore di corrente di rottura è u valore di tensione in tempu reale.
U valore attuale di l'alarma pò esse predeterminatu arbitrariamente.
Tempu di prova utilizendu trè display di tubu digitale
Dotatu di ingressu di signale PLC, interfaccia di output, pò custituiscenu un sistema di prova facilmente integratu cù PLC convenientemente. (opcional)

US_01

US_07

 

US_03

 

US_04

 

US_04

 

US_05

 

 

 

 

US_08

 

US_09

 


Tempu di Postu: Aug-11-2022
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi