Precauzioni per l'usu di ogni ghjornu di un manometru digitale

U manometru digitale hà e caratteristiche di alta precisione, alta stabilità, errore ≤ 1%, alimentazione interna, cunsumu d'energia micro, cunchiglia in acciaio inox, prutezzione forte, bella è squisita.Hè un strumentu di misura cumuni, chì hè largamente usatu in parechji campi.Pò visualizà direttamente i cambiamenti di pressione di ogni prucessu, insight in a furmazione di e cundizioni in u produttu o u flussu mediu, monitorizà a tendenza di sicurità in u prucessu di produzzione è operazione, è attraversu interlock automaticu o sensor.

In l'usu di un manometru di pressione digitale deve esse nutatu i seguenti punti:

1. U periodu di verificazione generale di pressione digitale hè a mità di un annu.A verificazione obligatoria hè una misura legale per assicurà a prestazione tecnica affidabile, a trasmissione precisa di u valore di quantità è a garanzia efficace di a produzzione di sicurezza.

2. A gamma di pressione utilizata in u calibre di pressione digitale ùn deve micca più di 60-70% di u limitu di scala.

3. Se u mediu utilizatu per a misurazione da un manometru digitale hè corrosivu, hè necessariu di selezziunà diversi materiali di l'elementu elasticu secondu a temperatura specifica è a cuncentrazione di u mediu corrosive, altrimenti, ùn pò micca ottene u scopu previstu.

4. A precisione di u calibre di pressione digitale hè spressione da u percentuale di l'errore permessu in u valore limite di scala di dial.U livellu di precisione hè generalmente marcatu nantu à u dial.Quandu sceglite un manometru digitale, a precisione deve esse determinata secondu u livellu di pressione è i bisogni di u travagliu attuale di l'equipaggiu.

5. in ordine per fà u operatore pò vede u valore pressure accurately, u diamitru di u dial di u gauge pressure digitale ùn deve esse troppu picculu.Se u misuratore di pressione digitale hè stallatu più altu o luntanu da u postu, u diametru di u diametru deve esse aumentatu.

6. attenti à l 'usu è mantenimentu, cuntrolla rigulari, pulizziari e tena u registru usu.U misuratore di pressione di display digitale pò travaglià nurmalmente in l'ambiente di vibrazione per un bellu pezzu, è l'errore visuale ùn serà micca causatu da l'intuizionismu di visualizazione;Ma un manometru tradiziunale di u cuntattu elettricu ùn pò micca fà questu.


Tempu di post: Jul-04-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Meter d'alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi