Cos'è l'Hipote Testing?

A prova Hipot, in cungiunzione cù a prova di ligami di terra (induve applicabile) formanu i testi core per a prova di sicurezza elettrica in una linea di produzzione.

Uprova di hipot, Derivatu da u terminu High Potential Test, hè una applicazione diretta di una alta tensione à una unità sottu teste.A tensione di prova hè di solitu assai più altu ch'è a tensione di u funziunamentu abituale per enfatizà e proprietà dielettriche di u dispusitivu in prova.

A prova hè pensata per detectà chì i spazii o spazii trà e parti conduttrici è a terra (o u chassis di u produttu) sò abbastanza è chì a degradazione, cum'è i buchi di pin, fissure in l'insulazione è altri dispositi di prutezzione ùn anu micca risultatu da prucessi di produzzione è o usura. , per esempiu, un cunduttore vivu ùn hè micca accidintali sfracicatu trà e parti d'accoppiamentu di u chassis, facendu ch'ellu sia vivu quandu hè attivatu.

A rottura di l'insulazione hà da risultatu in un flussu di corrente à traversu i punti di prova di uTester d'ipotenza, stu flussu di corrente hè comunmente cunnisciutu cum'è fuga.Se sta corrente di fuga hè troppu alta, l'elementu sottu a prova hè cunsideratu micca sicuru è a prova fallerà.

Per sapè di più nantu à a sicurezza elettrica in a fabricazione, cliccate nantu à u banner sottu per scaricà a nostra guida gratuita.Per piacè cuntattate cù a nostra squadra di specialista se avete qualchissia dumande nantu à a prova di i vostri prudutti o di e nostre soluzioni di prova hipot.Semu sempre quì per aiutà.

A nostra gamma di suluzioni di teste di hipot

RK2674A/ RK2674B/ RK2674C/ RK2674-50/ RK2674-100 Tester di tensione di resistenza

RK2674A/ RK2674B/ RK2674C/ RK2674-50/ RK2674-100 Tester di tensione di resistenza

Tester di tensione di resistenza RK2672AM/ RK2672BM/ RK2672CM/ RK2672DM

Tester di tensione di resistenza RK2672AM/ RK2672BM/ RK2672CM/ RK2672DM

Per vede più Tester Hi-pot, andate à visitàhttps://www.rektest.com/hi-pot-tester/


Tempu di post: 27-aug-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore digitale di alta tensione, Meter d'alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi