Iloiloga o le So'otaga i le va o le Touch Current ma le Prog

Leakage o loʻo faʻatatau i le taimi nei na faia e ala i le siʻosiʻomaga Medium poʻo le faʻaogaina o le va o vaega uʻamea e vavae ese mai le tasi ma le isi, poʻo le va o vaega ola ma vaega eleele, pe a leai se faaletonu i le faʻaaogaina o le volta.I le US UL Standard, Leakage Current o le taimi nei lea e mafai ona faʻatautaia mai le vaega avanoa o meafale e aofia ai le Capacitive Coupling Current.Leakage le taimi nei e aofia ai vaega e lua, tasi o le Conduction Current I1 e ala i le Insulation Resistance;O le isi o le Suia e ala i le malosi tufaina o le I2 o loʻo i ai nei, o le gaioiga faʻamalosi o le mea mulimuli o le XC = 1/2pfc e faʻafeagai ma le malosi o le eletise, ma le faʻateleina o le malosi o le taimi nei e faʻateleina i le faʻateleina o le taimi, o lea o le leakage le taimi nei. Faʻateleina I le Faʻateleina o le Malosiaga Faʻateleina.Mo se faʻataʻitaʻiga: Faʻaaogaina o se Thyristor e tuʻuina atu ai le mana, o lona faʻamalieina O le mamafa o le galu e faʻateleina ai le leaka o le taimi nei.
 
Afai e su'e e le su'ega o lo'o i ai nei le fa'atonuina o le Polokalama le fa'agasologa o le fa'amama o se li'o po'o se faiga, o le a'a lea e aofia ai mea uma e ui atu i le mea fa'amama.
 
I le faaopoopo atu i le taimi nei o tafe i totonu o le eleele (poʻo le vaega faʻataʻitaʻi i fafo atu o le taamilosaga), e tatau foi ona aofia ai le taimi nei o loʻo tafe i totonu o le lalolagi e ala i masini faʻamalosi i totonu o le Circuit poʻo le System (E mafai ona faʻatatauina le Capacitive Capacitive Devices).Ole Uea uumi ole a fa'atupuina ai le tele atu o le tufaina atu o le malosi ma fa'atuputeleina ai le tafe ole taimi.
 
O le Fa'avae o le Fuaina o le Leakage o lo'o i ai nei e tutusa ma le fuaina o le fa'alumaina o le insulation.O le fuaina o le Insulation Resistance o le mea moni lava o se ituaiga o le leakage i le taimi nei, ae o loʻo faʻaalia i le tulaga o le tetee.Ae ui i lea, o le fua masani o le leakage o loʻo faʻaaogaina le Voltage Fesoʻotaʻi, o lea e fuaina ai le taimi nei.
 
O le Vaega o lo'o i ai nei o lo'o i ai le mamafa malosi.
 
I le taimi o le suʻesuʻeina o le vaʻaia, ina ia mafai ai ona tausia meafaigaluega faʻataʻitaʻi ma siaki faʻailoga faʻapitoa e tusa ai ma tulafono, e manaʻomia foʻi le ioeina o le maualuga o le eletise eletise e le faʻaleagaina ai meafaigaluega i lalo o le suʻega (mea faʻapipiʻi) e faʻatagaina. Fa'asolo atu i Meafaigaluega i lalo o le Su'ega (Mata'i Insulation)* Taua Tele o lo'o i ai nei, O le taimi nei e masani ona ta'ua o le Leakage Current, ae o lenei Metotia e Fa'aaogaina I luga a'e Fa'apitoa Fa'apitoa.Fa'amolemole ia nofouta i le ese'esega.
 
O le Polokalama Pulea Leakage Su'ega o le taimi nei o le mea moni o le eletise eletise po'o se mea faigaluega e tafe i totonu o le vaega o le Insulation e aunoa ma ni faaletonu ma le voltage fa'aogaina.
 
I le taimi nei.O le mea lea, o se tasi lea o faʻailoga taua e fuaina ai le faʻaogaina o mea tau eletise, ma o le faʻailoga autu lea o le saogalemu o oloa.
 
Taofi le Leakage i le taimi nei i se tau itiiti, lea e faia se matafaioi taua i le galuega saogalemu o oloa i luma.
 
O le Polokalama Leakage Tester o loʻo faʻaaogaina e fuaina ai le Leakage o le taimi nei e le talafeagai ma le gaioiga na faia e le faʻaogaina o le eletise (poʻo isi le eletise) o le mea eletise e ala i le faʻaogaina poʻo le tuʻufaʻatasia o le Parameter Impedance, ma o lona faʻaogaina o le faʻaogaina e faʻataʻitaʻiina ai le impedance o le tagata. Tino.
 
Leakage Current Checker e masani lava ona aofia ai le Impedance Conversion, Range Conversion, AC-DC Conversion, Faʻalauteleina, Faʻamatalaga Meafaigaluega, Ma isi. O nisi foi e iai le faʻaleleia o le taimi nei, leo ma le moli Alarm Circuit ma faʻataʻitaʻiga Voltage Fuafuaga Meafaigaluega, ma latou mea e faʻaalia ai ua vaevaeina. I totonu o le analog ma numera numera lua.
 
O le mea ua ta'ua o le Touch Current, I se faapuupuuga, e faasino i le A'a lea e tafe atu i le u'amea o le vaega e pa'i i ai le masini e ala atu i le tino o le tagata i le vaega o le eleele po o le vaega e pa'i i ai.Mo lenei mea, e tatau ona tatou faʻaaogaina pe a suʻeina le faʻataʻitaʻiga o le tino o le tagata, Voltmeter tutusa, ma le faʻataʻitaʻiga o le tino o le tagata e iai ni faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga o le tino o tagata e tusa ai ma tulafono faʻatonutonu saogalemu o oloa.
 
E Fa Ituaiga Leakage taimi nei: Semiconductor Component Leakage taimi nei, Power Supply Leakage taimi nei, Capacitor Leakage le taimi nei ma Filter Leakage nei.
 
Igoa Saina: Leakage Current;Igoa mai fafo: Leakage Current
 
1 Lisi le taimi o vaega Semiconductor
 
2 Malosiaga Lisi le taimi nei
 
3 Capacitor Leakage le taimi nei
 
4 Fa'amama Lisi le taimi nei
 
1. Lisi le taimi o vaega Semiconductor
 
Ose A'a Laiti tele e tafe atu ile PN Junction pe a pe.A tu'u le DS i Fa'asagaga Fa'asaga i luma ma le GS ua fa'afeagai i tua, pe a uma ona tatalaina le alavai fa'agaioia, o le a tafe mai le taimi nei mai le D i le S. Ae o le mea moni, ona o le i ai o Electron Sa'oloto, E Fa'apipi'i Electron Free I le SIO2 Ma le N +, Mafua ai. DS E Lisi le taimi nei.
 
2. Malosi Lisi le taimi nei
 
Ina ia faʻaitiitia le faʻalavelave i le Suia o le eletise, e tusa ai ma le National Standard, e tatau ona faʻapipiʻi se EMI Filter Circuit.Ona o le So'oga o le EMI Circuit, o lo'o i ai sina a'ave la'ititi i le eleele pe a mae'a ona fa'afeso'ota'i le sapalai o le eletise i le sapalai o le eletise, o le taimi lea e tafe ai.Afai e le fa'a'ele'elea, o le atigi komipiuta o le ai ai le volta 110 volts i le eleele, ma o le a fa'alogoina pe a pa'i i lima, lea o le a a'afia ai fo'i le fa'aogaina o le komepiuta.
 
3. Capacitor Leakage le taimi nei
 
Le Capacitor Medium e le mafai ona sili ona lelei i le leai o se amio.Pe a Faʻaaogaina le Kapasitor ma se DC Voltage, o le Capacitor o le a maua le leakale taimi nei.Afai e Tele tele le A'a o le Lisi, O le a Fa'aleagaina le Kapasi I le Vevela.I le faʻaopopoga i le eletise eletise, o le leakage o le taimi nei o isi capacitors e matua laʻititi, o lea e faʻaaogaina ai le faʻaogaina o le faʻaogaina e faʻaalia ai lona faʻaogaina o galuega;Ma o le Electrolytic Capacitor e iai le tele o le tafe, o lea e faʻaaogaina ai le leakage e faʻaalia ai lona faʻaogaina o le faʻaogaina (faʻatatau i le gafatia).
 
O le fa'aogaina o le DC Fa'aopoopo Volotage Fa'agaoioi i le Capacitor o le a iloa ai le suiga tele o le taimi nei, ona fa'aitiitia ai lea i le taimi.Pe a oo i se tau faaiʻu, o le tau mulimuli o le taimi nei e oʻo atu i se tulaga sili atu le mautu e taʻua o le leakage current.
 
Fa, Filter Leakage Current
 
O le faauigaga o le tafega o le taimi nei o le eletise sapalai o le: O le taimi nei mai le pusa faamama i le fa'ai'uga fa'aletonu o le laina sau o feso'ota'iga i lalo o le Voltage Feso'otaiga Faaopoopo.
 
Afai o Taulaga uma o le Filter ua fa'amama atoatoa mai le fale, o le tau o le tafe o le taimi nei e fa'alagolago tele i le leakage o le taimi masani-mode capacitor CY, o lona uiga, e fa'alagolago muamua i le gafatia o le CY.
 
Talu ai o le Filter Leakage Current e fesoʻotaʻi ma le saogalemu o le tagata lava ia, o atunuʻu uma i le lalolagi e iai tulafono faʻatonutonu i luga: mo le 220V / 50Hz Fesoʻotaʻiga Grid Power Supply, o le Leakage o le Pisa Filter e masani ona manaʻomia ina ia itiiti ifo i le 1mA.

Taimi meli: Feb-06-2021
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Oloa Fa'apitoa, Sitemap, Meter numera maualuga-Voltage, Voltage Meter, Meter Voltage Maualuluga Digital, Fua Fa'ata'otoga Malaga Maualuga, Meter Voltage Maualuluga, Meter Voltage Maualuluga, Oloa uma

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou