In linea cù u novu standard GB4793 / GB9706.1-2020 tester di corrente di fuga medica

Introduzione di u produttu

Analizzatore di corrente di fuga medica di a serie RK7500Y, rete umana di simulazione medica integrata, chì copre a corrente di fuga di u pianu, a corrente di cuntattu, a corrente di fuga di u paziente, a corrente ausiliaria di u paziente è altre funzioni, prova seriale programmabile / una chjave.

Funzioni di u produttu

1. Meet i requisiti pertinenti di GB4793/GB9706.1-2020 è altri standard

2. Built-in reta umana simulata medicale

3, pò compie a prova di a corrente di fuga in terra, a corrente di fuga di u paziente (applicazione di una parte di a tensione di alimentazione di a rete), a corrente di fuga di u paziente (DC è AC) è altri elementi, ponu ancu esse divisu in teste di prughjettu.

4. L'articuli di teste ponu esse stabilitu secondu a categuria, è u stessu articulu di prova pò esse cumminatu automaticamente per pruvà, è u valore di tensione misurata, u valore di tensione esterna, u currente di fuga normale è u valore di corrente di fuga di u statu di difettu unicu pò esse visualizatu in modu sincronu.

5, gamma di corrente di fuga: sustene a gamma massima di corrente di fuga di 10mA

6, LCD2004C display LCD

7, cù interfaccia PLC, attraversu u cuntrollu esternu;Cù l'interfaccia RS232C, pò carica dati di prova in tempu reale

29 30 31 32 33 34 35 36 37 38


Tempu di Postu: Dec-09-2022
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • twitter
  • blogger
Prudutti presentati, Sitemap, Misuratore di tensione, Misuratore digitale di alta tensione, Misuratore di calibrazione di alta tensione, Misuratore di alta tensione statica, Meter d'alta tensione, Misuratore digitale d'alta tensione, Tutti i prudutti

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi